Featured Post

Oh! Boarding House | Subtitle Indonesia

Wednesday, November 27, 2019

TharnType The Series | Subtitle Indonesia



Synopsis : 

Type is a dark, tall and handsome freshman. Although he’s a warm boy, he is homophobic because he was molested by a man as a child. His life turns up side down when the new year of college brings along a very interesting person in his life, a gay roommate, Tharn. Tharn, is a very handsome music major with fair skin and mixed features. He is also openly gay. With a gay guy and a guy who hates gay men, that have to share a small space together for the rest of the year — what can possibly be the outcome of their story? Hatred? Or maybe love?

List of Episodes :

Episode 1

Episode 2 

Episode 3

Episode 4

Episode 5 

Episode 6

Episode 7 

Episode 8

Episode 9

Episode 10

Episode 11


Episode 12 - Part 1

Episode 12 - Part 2 

10 comments:

  1. Bisa di upload selain dailymotion??? Ga bisa di download soalnya... Makasih sebelumny :)

    ReplyDelete
  2. Min kalo bisa sih up y disini j.kalo d daily sulit bang bat downl skrang mah.

    Maksih min..
    Fighting min. sehat sllu bat subber y n mimin y.

    ReplyDelete
  3. Min upload drama lain dong selain 5 drama yang sering di upload, biar ada bahan download sama tontonan yang enak

    ReplyDelete
  4. episode 7 kenapa masuk di dailymotion ya? klu di dailymotion kan g bisa di download

    ReplyDelete
  5. Kenapa ya min selalu masuk ke dailymotion. Kadang di dailymotion video nya susah di downloadnya. Pdhl sebelum"nya bisa

    ReplyDelete
  6. Min, episode Lhong gak di masukin ke download?

    ReplyDelete
  7. One summer night GK ada:(.please min upload

    ReplyDelete
  8. Tiap hari nengok nie blog..
    Takut d yg baru tuk cuci Mata d'thn baru..
    N ternyata masih bgini j dah. Sepi min...
    Nunggu end masih lama bngt..
    Sehat terus bat mimin y..
    Jaga kesehatan juga y min..
    Jngan cape2..

    S'tunggu juga series baru y.😉

    ReplyDelete
  9. Min ep 12 part 2 selalu menanti

    ReplyDelete
  10. Min kapan ep 12 part 2nya😂

    ReplyDelete